RACONS 2011-2012 1a. ENTREGA
RACONS 2010-2011
En el racó de plàstica, fem composicions amb diferents materials, posant en marxa diferents habilitats motrius i desenvolupant el llenguatge visual i plàstic.
En el racó dels exploradors, s'aproximen al coneixement i manipulació de diferents materials i de les seues qualitats. Amb el temps aprenen conceptes com gran-mitjà-menut, llarg-curt, flexible-rígid, prim-gruix, tou-dur, dins-fora-al voltant de-al costat, prim-gruix, pla-amb volum, escuma, llauna, plàstic, goma, suro,... Desenvolupen habilitats relacionades amb la motricitat fina i amb la lògica matemàtica. I, a més, inventen, creen i ideen objectes originals.
En el racó dels jocs de taula, ensartem boles en una corda del mateix color. La percepció visual, la motricitat fina i els conceptes matemàtics juguen un paper important en aquest racó. |
En el racó de plàstica, pintem un mural per a la porta de la classe. Un mural dels colors de l'aigua per enganxar damunt els peixos. La realització de grafismes ens ajuda a millorar la nostra motricitat. L'elecció del color i la seua aplicació lliure en el full ens porta a decidir com ens agrada més, practicar-ho i, finalment, decidir la producció amb originalitat i creativitat. |
En el racó de la cuina, fem joc simbòlic. Imaginem que és hora de dinar, cuinem, parem taula i seiem a menjar tots junts. Amb la utilització del llenguatge, anem ampliant el vocabulari relacionat amb aliments, estris de cuina, etc. Jugant en la cuina: |
En el racó de la biblioteca, gaudim de la lectura. Mirem imatges de contes que ja hem contat, interpretem el text escrit, reinventem la història del conte. Més fotos en la biblioteca |
En el racó de les construccions, juguem lliurement, mentre ens anem aproximant als conceptes espacials. En la zona de les construccions, a voltes, també juguem als cotxes: |
Cap comentari:
Publica un comentari
Gràcies pel teu comentari